Monday, January 12, 2015

Perubahan Senarai Blog List

Assalamualaikum...

Selamat malam. Fuh..tarik nafas lega. Baru dapat update blog..tapi blog walking tak sempat buat banyak tadi. Itu pun ada sedikit masa terluang di ofis, adalah beberapa blog yang sempat aku terjah. 


Memandangkan sekarang ni dah masuk tahun baru, aku berhajat nak buat bloglist baru. Eh... bukan.. sebenarnya nak buat perubahan pada senarai bloglist yang sedia ada je sebenarnya. Rasanya dah setahun kot bloglist tu masih belum berubah. Maklumlah, tuan blog ini agak kesuntukan masa nak godek blog. 


Maka, dengan ada sedikit masa terluang berserta dengan keazaman bajet nak aktif blogging as usual, so..kita mulakan dengan perubahan bloglist. Sebelum tu, aku bagitahu awal-awal, 5 pengkomen tegar yang ada dalam senarai terkini diblog akan aku jadikan keutamaan untuk dimasukkan ke dalam bloglist selain adik beradik protege Mia Liana. Sorry..takde bias tapi sebagai penghargaan buat sesama kami. 

DAN....masih ingat dengan entri Teka Teki Jumaat yang aku published last week? Disitu aku ada mention, mereka yang dapat jawab dengan betul, akan aku masukkan dalam blog list terbaru tetapi ada sedikit kelonggaran kerana masih belum ada yang dapat jawab dengan betul. Maka, khas buat mereka yang menjawab yakni komen kat entri tersebut, akan aku masukkan di dalam bloglist itu nanti. Gitu...

Apa? Nak masuk bloglist kita? Haa...jawab dulu teka teki tu ya. Ini bukan segmen tau, sekadar untuk berseronok dan menguji minda sesama kita...jadi, apa lagi...pergi entri tu ya. 

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. Akak komen entri nie je lah..hahaha..malas akak nak pergi jauh eh..hahaha. jimat quota internet.hahaha

    ReplyDelete
  2. SELAMAT MALAM..RINDUNYA NAK BLOGWALKING....LAMA TAK SINGGAH SINI..
    JOM TERJAH BLOG SYIRA - PENCARIAN SPONSOR :D

    ReplyDelete
  3. Eh..makcik pun ada dalam senarai tepi nih..tak sangka..rajin jugak makcik mengomen..heheh..hehehehe

    ReplyDelete
  4. owh.. macam tu nk kena pi jawab teka teki tu lah...

    ReplyDelete
  5. teka teki teka tekuk...nak kena jawab ni teka teki...^_^

    ReplyDelete

My friend say: