Tuesday, November 04, 2014

Perubahan Entri

Assalamualaikum...
image: Google
Selamat pagi. Sebenarnya, bila masuk tahun baru Hijrah ni, aku dah berhajat bahawa akan ada perubahan dalam blog ini terutama daripada segi isi kandungan a.k.a entri-entri yang bakal aku share dengan korang, para readers sekalian. Maklumlah, umur makin meningkat, rasanya dah patut ada perubahankan? Maksud perubahan yang aku nyatakan ialah, aku akan cuba untuk update entri perkongsian ilmu agama.

Sebenarnya entri bersifat agama ini lebih kepada individual, dimana aku ingin memdalami ilmu agama melalui tafsiran hadis. Jadi, supaya lebih memudahkan aku, aku share dalam blog ini supaya bila aku ingin baca kembali, boleh je buka blog sendiri. Juga bila aku share dalam blog, secara tidak langsung sebagai reminder untuk diri sendiri.

Aku harus lakukan perubahan daripada sekarang dan berusahan untuk perbaiki kelemahan diri. Ini kiranya pembelajaran kendiri la kononnya ye. Aku sebenarnya dah mulakan sejak kebelakangan ini. Insha Allah, aku akan cuba yang terbaik dan sedaya upaya aku. Korang doakan untuk aku ya.

Terima kasih

14 comments:

  1. mama akan sentiasa doakan u dear.. :)
    mari sama-sama kita berubah ke arah kebaikan...

    ReplyDelete
  2. Hijrah sesama ya sis. Semoga Allah bantu kite. :)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan serta diberkati usaha ainim...insya Allah

    ReplyDelete
  4. kita doakan Anim berjaya jd blogger yg berguna utk menegakkan ilmu islam :)

    ReplyDelete
  5. Semoga berjaya menjadi yang lebih baik. :)

    ReplyDelete
  6. Salam Maal Hijrah.. Apa pun pandangan kita semoga ia memberi kebaikan ameen..

    ReplyDelete
  7. Lama akak x dtg sini...blog akak pun sedikit terabai sbb akak bz....dh jrg update byk2 entry....alexa pun dh merudum jatuh...

    ReplyDelete
  8. Perubahan tu memg prlu..moga apa yg ainim hajati akan trcapai

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah...semoga kita sama2 berhijrah ke arah yang lebih baik....Syukur adik Diana pun dah mula berhijrah,dia dah berhijab sekarang...Alhamdulillah....amin..

    ReplyDelete

My friend say: