Thursday, October 16, 2014

Shawl Sponsor

Assalamualaikum...

Dah tengok entri Wordless Wednesday semalam? Haa..inilah shawl yang aku nak bagi tu. Punyalah payah aku nak share kan. Dari last week nak share tapi aku pulak demam. So, hari ni aku share gambar dan kedua-dua shawl ini bakal aku post ke bakal pemilik esok ya.

Yes, hari jumaat baru dapat buat pengeposan. Maklumlah, pejabat pos jauh benau. Kena drive kuar waktu rehat. Hari ini tak sempat sebab ada orientation. So, time rehat memang kuarantin kat ofis je. Jadi, buat bakal pemilik shawl ni, dah dapat nanti jangan lupa bagitau aku ya.

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. Moga selamat smpai kpd penerimanya...

    ReplyDelete
  2. lawa la shawl tu..hehe mesti diaorg suke tu =)

    ReplyDelete
  3. Wahh...bertuahnya si penerima hadiah shawl tu....tahniah buat mereka...

    ReplyDelete

My friend say: