Friday, October 10, 2014

Harapan Belanjawan 2015

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat pagi semua. Hari ni bakal kita menyaksikan pembentangan Belanjawan 2015 bagi negara kita. Perdana Menteri yang juga Menteri Kewangan bakal membentangkan bajet 2015 pada petang ini.

Apa yang menjadi perhatian kita sebagai rakyat sudah pasti tertumpu kepada inisiatif kerajaan dalam membantu rakyat dalam meringankan beban kos sara hidup yang meningkat hari demi hari. Apa yang boleh kita expect dalam belanjawan tahun 2015?

Segalanya akan kita ketahui petang ni. Aku tetap berharap agar kita semua akan mendapat kebaikan atau manfaat sebagai rakyat. Aku berharap agar kerajaan dapat mewujudkan satu mekanisme terbaik dalam menangani masalah kos sara hidup yang semakin menjadi penyakit yang serius dikalangan masyarakat terutama yang hidup dikota besar.

Okay...till we meet again

7 comments:

  1. Xnk dgr janji2 tp nk peksanaanya yg telus n tulus

    ReplyDelete
  2. nak tengok jugak apa yang diorang boleh bagi...

    ReplyDelete
  3. Kos sara hidup makin tinggi ermmm

    ReplyDelete
  4. Elektrik n diesel xkena gst. Baguslah. Yg lain2 tu biasa je cuma dah ditambah contohnya br1m.byk juga naik. Ikutkan ada yg ok, ada yg xberapa.. Nak xnk kena kita terima.. Betul x?

    ReplyDelete

My friend say: