Monday, March 24, 2014

Press Conference MH370 Pukul 10 Malam Ini

Assalamualaikum...
image: Google
Baru je nak buka blog, sekali tengok kat bawah screen televisyen tu ada pemberitahuan Sidang akhbar MH370 oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Najib Razak. Hmm, macam dah lama je takde sidang akhbar waktu malam-malam ni. Apa pun, kita sama-sama doakan yang terbaik. Semoga ada perkembangan yang positif malam ini.

#PRAYFORMH370

Wallahualam

3 comments:

  1. #PRAYFORMH370
    Tgh tgk sekarang..

    ReplyDelete
  2. AL-FATIHAH..takziah pd keluarga mangsa MH370..semoga mereka ditempatkan di kalangan org2 yg beriman AMIN...tak dapat nak bayangkan keadaan mereka selepas 17 hari ya ALLAH..

    ReplyDelete
  3. sekejap sangat sidang akhbar malam tadi...

    ReplyDelete

My friend say: