Tuesday, March 18, 2014

Menghadiri ISES 2014

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Lamanya tak update blog. Sorry korang, kesihatan sekarang tak menentu, kalau larat memang dapat la update blog, tapi bila tiba masa sakit, memang kena betul-betul berehat. 

Okay, masih ada sesiapa yang ingat entri The International Sustainable Summit (ISES) 2014 yang aku tulis beberapa bulan lepas? Haa..kini tiba masanya aku diberi peluang untuk menghadiri persidangan ini. Pepagi dah bertolak semata-mata nak hadir persidangan ni. Okay...acah je...alasan utama sebab aku tak tahu jalan dan betul-betul berharap pada encik Waze semata. 

Aku tak keseorangan kerana Cik Sally Samsaiman pun ada sekali. Ewah, dua hari ni aku dan Sally akan belajar kekdahnya mengenai Sustainable Energy secara lebih mendalam dengan pakar-pakar industri dari dalam dan luar negara. Hmm..agak-agak masuk otak tak ni? Doakan semoga kami dipermudahkan untuk fahami setiap topik yang dibincangkan ya.

Oh ya, mohon sangat korang jangan terasa kalau aku lambat benor singgah blog korang. Aku masih adjust timing selari dengan keadaan kesihatan aku sekarang. Susah woo...tapi aku cuba juga ya. Korang doakan aku cepat sihat dan kembali pulih seperti sediakala ya.

Okay...till meet again

10 comments:

  1. salam pagi ainim...dapatlah ilmu baru tentang ISES tu kan..

    ReplyDelete
  2. seronok dpt bersama sally :)..jaga kesihatan ya patut lama tak nampak ainim

    ReplyDelete
  3. tau dah tau dah, sally dah cerita... selamat berISES...

    ReplyDelete
  4. bertambah lagi ilmu anim ye.. :)

    ReplyDelete
  5. Yeay! Jmpe anim lagi..hehehe...InsyaAllah masuk otak hendaknya :)

    ReplyDelete

My friend say: