Monday, March 31, 2014

Demam Lagi

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat petang semua. Maaf blog berhabuk beberapa hari. Sebenarnya hari jumaat hari tu dah tak sihat. So, sampai je rumah tidur sangatlah awal. Memang takde buka komputer langsung. Hari sabtu pulak temankan kakak pergi ke rumah adik arwah abah, berkaitan dengan kerja kahwin kakak aku.

Hari Ahad pulak dalam tak larat tu keluar dengan kembar dan seorang rakan ke Sunway Pyramid. Ada hal sikit. So, balik malam tadi dah rasa macam nak demam. Tekak dan kepala dah sakit. Bangun je awal pagi dah rasa badan ni panas semacam dengan tekak, kepala dan badan dah sakit-sakit. Memang tak larat nak pergi kerja. 

Makanya hari ni cuti tetiba. Sehingga sekarang ni masih tak sihat lagi tapi rindu nak menaip. SO, buka blog kejap. Korang macam mana? Sihat ke? Semoga semuanya sihat belaka ya.

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. take a good rest dear.....makan ubat....

    ReplyDelete
  2. ala..kesiannya..have a good rest. minum air masak byk2 ye.

    ReplyDelete
  3. cian kak ainim. dp take care of your health okay kak ainim.

    ReplyDelete

My friend say: