Tuesday, November 19, 2013

Selamat Pagi

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Alhamdulillah, pagi ni aku rasa sihat sedikit compare dengan hari-hari sebelumnya. Pagi ni semangat sikit nak mulakan keje bila badan rasa cergas sikit. Mungkin sebab tak cukup rehat kot tapi dalam aku rasa cergas sebenarnya leher dan bahu aku sakit sangat. Ikut kata Kak Alin, sebab stress sangat tu. Hmm..aku rasa badan aku yang stress sebab takde rehat langsung sepanjang bulan November ni.

Mana taknya, dari 1st November sehinggalah hari ni aku langsung tak melekat kat rumah. Ada je program even weekend and public holiday. Kesibukan dengan aktiviti tu akan berterusan sehinggalah awal Disember ni. Haa..taktau la bila dapat betul2 lepak kat rumah during weekend. 

Korang macam mana? Mesti ada yang lagi busy dari aku kan? Okaylah...aku nak mulakan keje, kita jumpa lagi dientri seterusnya ya.

Okay...till meet again

14 comments:

  1. morning..hve a nice day..ye? hihi

    ReplyDelete
  2. Alolo cian nya adik akak
    Rajin 2 makan ubat tu
    Kerja jangan sampai stress sgt

    ReplyDelete
  3. kalo da less busy ambik vacation leave kak hihi

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi Ainim :-)

    Badan kalau dah rasa letih sangat tak elok dipaksa-paksa. Nanti berkemungkinan akan membawa kepada demam. Badan kita pun perlukan rehat yang secukupnya. Even, hanset pun perlu dicas jika kita dah pakai terlalu kerap sangat. Hehe

    ReplyDelete
  5. morning kak.. deno hari ni ada geram dengan sorang manusia.. huhu

    ReplyDelete
  6. saya tengah bercuti skng ni.tapi bosan pulak duk umah je..huhu

    ReplyDelete
  7. Cik Itah@RRP : Thank you.you too

    Asha Lya: Thanks dear

    Nao Mei: Thank you kakak sayang

    Nurfaezah Abdullah: Ujung bulan ni cuti dik

    Kisah Si Dairy: Selamat pagi kakakku

    Sylarius Yusof:Selamat pagi

    duniafana: Have a nice day

    deno: Kenapa dik? Cite kat akak

    Pha Is : Hehe

    Nick: Silalah turun KL..

    ReplyDelete
  8. Busy...busy juga. Kesihatan kena jaga tau.

    ReplyDelete
  9. Fiza busy ngn keje cm biase.. Ptg2 br la dpt BW

    ReplyDelete
  10. dah malam baru akak wish ni... good nite boleh?

    ReplyDelete

My friend say: