Monday, November 11, 2013

Apa Dah Jadi Ni?

Assalamualaikum...

Last week aku ada update entri berkenaan dengan CPUV pertama aku untuk bulan November ni. Memang gembiralah kiranya sebab dapat CPUV barulah katakan. Excited je update bagitau korang semua. 

Nak jadi cerita, 8 November lepas aku buka akaun Nuffnang seperti biasa dan check mana tau kot-kot ada CPUV baru. Alhamdulillah, memang ada CPUV baru daripada Nuffnang.


TAPI...ada sesuatu yang buat aku jadi musykil. Aku notice yang CPUV pertama aku bertarikh 6 November dah takde. Apa dah jadi ni? Kalau dah credited, mestilah ada kat bawah dah. Ni, memang takde. Hilang macam tu je. Kuciwa hati ini tau. SONY Xperia Z1 tu la. Kecewanya, kecewanya..
Sekarang ni, cuma ada CPUV Darlie tu je la. Xpe lah, takde rezeki nak buat macam mana kan. Aku reda je la. So, aku anggap iklan SONY Xperia Z1 yang dok muncul tu dalam sebagai CPC je la ya.
Kalau korang tau apa masalah yang jadi kat Nuffnang aku ni, silalah share information tu dengan aku ya. Aku ni masih kurang pengetahuan lagi pasal Nuffnang ni. 

Okay...till meet again

IKLAN

6 comments:

  1. pelik je kan ainim...kot dia masukkan satu kat sony tu..cer tanya nuffnang...hantar ticket kat dia

    ReplyDelete
  2. cer hntr ticket...takot internal problem ke ape..

    ReplyDelete
  3. tery tanye kat nuffie, hantar tiket
    moga terjawab segala permasalahan

    ReplyDelete
  4. aah sis,anta ticket je tanya..pelik jugak tu...

    ReplyDelete
  5. Kadang dia ilang kejap, esok dua ada balik.. entah2 mcm tu kot anim? X pun anto tiket kat nuffy senang citer..

    ReplyDelete
  6. alahai hilang cemtu ja mmg rugi lah kan

    ReplyDelete

My friend say: