Monday, October 14, 2013

Sunyi Sepi

Assalamualaikum...

Sunyi sepi ofis aku hari ini walaupun masih ramai lagi yang bekerja. Unit aku cuma 5 orang je bercuti dan begitu juga unit-unit lain. Masih ramai yang bekerja seperti biasa. Tapikan, suasana sunyi sama je macam nak raya Aidilfitiri. Sepi macam kena langgar garuda. Hahaha. Ke sebab masing-masing layan feel nak raya, so masing-masing takde mood nak kerja. 

Aku? Pun sama, mood kerja agak kelaut sikit tapi tetap juga kerja. Kang makan gaji haram, satu hal. Eh eh... Korang macam mana? Sama macam aku juga ke? Okay...ni pun aku amik masa sikit nak up entri merapu meraban. Sebenarnya ramai yang akan sambung cuti lepas raya ni. Aku je tetibe tak memasal rajin nak kerja. Okaylah..kang kita sambung cite lagi ya.

Okay...till meet again

10 comments:

  1. Sally minggu ni busy...dgn auditor and presentation audit ISO...so, xde mood raya :(

    ReplyDelete
  2. mama malam ni bari balik kampung ala... 45 min je dari rumah, nak balik kampung mama di selangor tu... jauh sangat, so, mama balik rumah mertua je, dekat. hihi

    ReplyDelete
  3. takpe sunyi sikit. Baru ada feeling beraya di perantauan hehe.Selamat hari raya aidiladha to you nim (^_^)

    ReplyDelete
  4. tak balik kampung tahun ni, beraya di perantauan je..

    ReplyDelete
  5. office akak ni pun sendu jer adik...

    ReplyDelete
  6. kita pun kje kak..hehe
    terasa la sunyi sikit..tp balik awl.. ngelat.. :p

    ReplyDelete
  7. hr ni kerja tp mcm hr2 biasa gak :)

    ReplyDelete
  8. dok kat rumah pun sunyi sepi gak.. x buat2 apa2 pun lg utk raya eaok...

    ReplyDelete

My friend say: