Friday, October 11, 2013

Google Malaysia Kena Hacked

Assalamualaikum...

Aku rasa korang pun alami benda yang sama ni. Google Malaysia kena hacked. Patutlah dari malam semalam aku tak boleh buka Google Malaysia (www.google.com.my). Kalau nak buka Google kena Google.com saja.

Memang biadap la orang yang hacked ni. Ada sapa2 boleh bagitau aku kenapa Google Malaysia kena hacked tak?

Okay...till meet again.

10 comments:

  1. tu maknanya google malaysia tak cukup secure lagi.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ooo,tak perasan pulak sebab selalu guna google.com..huhu

    ReplyDelete
  3. google pon boleh kena hack ye. sama la xperasan gak sebab selalu guna google.com ja

    ReplyDelete
  4. seriously akak tak perasan dik... he he he...

    ReplyDelete
  5. deno pun ada tahu pasal ni smlm...

    ReplyDelete
  6. banyak kali da kena cam nie huhu

    ReplyDelete
  7. tu la pasal.. menyusahkan orang betul..

    ReplyDelete
  8. Nasib kejap je kan.., google malaysia je... google.com x kena pun..

    ReplyDelete
  9. kena hati2 ni..tp blog sy cuma picisan je..x de org nak hack...selamat..

    ReplyDelete

My friend say: