Friday, October 11, 2013

Bingkisan Khas buat Kak Mia Liana

Assalamualaikum...

Entri ini aku tujukan khas buat blogger Kak +Mia Liana yang kini aku pasti hebat diduga dengan ujian hidup. Walau aku mungkin tak mengetahui punca segala masalah yang merundung hati Kak Mia, namun aku amat berharap Kak Mia akan tetap diberi kekuatan dan sentiasa sabar dalam menghadapi cabaran hidup. Doa aku semoga Kak Mia akan kembali senyum dan sang pelangi kembali mewarnai kehidupan Kak Mia, Insha Allah.


Mungkin kata-kata diatas agak simple namun aku berharap agar terukir senyuman diwajah Kak Mia.

Okay...till meet again.

5 comments:

  1. insha Allah... kak mia kuat sbb tu Allah beri ujian tu pada dia...

    ReplyDelete
  2. wahhhh.... sweetnya entri ni... thanks ya ainim.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. entri balasan dari kak mia...

    http://www.mialiana.com/2013/10/entri-khas-dari-blogger-ainim.html

    ReplyDelete
  4. huhu...Anim sgt bertimbang rasa :)

    ReplyDelete

My friend say: