Monday, August 05, 2013

AKU BOSAN..MOOD RAYA DAH SAMPAI

Assalamualaikum..

AKU BOSAN. AKU BOSAN. AKU BOSAN. HAHAHHAHA

Apa kes ni bosan? Sebab kat unit aku ni dah tak berapa nak ada orang. Ye la, kan dah nak raya ni. Daripada 11 orang unit, tinggal 5 orang je kot. Kat area aku ni tinggal aku dan sorang opismate je. Huih. Sunyi sepi cuma yang bising lagu raya yang aku pasang ni je. Saja je nak bagi pecah sunyi. Kang, aku juga yang ngantuk kalau sunyi sangat. Mau aku tido je kang. Hehehe

Esok lagi la..tinggal aku ngan Rizman je yang ada lagi. Semua orang pakat cuti weyh. Alahai..esok jawabnya keje mengemas tempat je la aku buat cam every year. Aku suka kemas tempat time sehari nk cuti raya. Bahagia je rasa. Time tu dah fikir, bila raya, rumah kena kemas maka tempat keje pun nak la juga kemas2. Ye tak?

Korang keje lagi ke hari ni? Ke dah start cuti? Kalau keje lagi, sama la ngan aku. Mood raya je sekarang ni. Kalau dah cuti, pergi la kemas rumah apa2 yang patut ya. Ok..nak sambung keje skit. Kalau malas sekali takkan aku tak nak buat keje kan. Hahhaha



7 comments:

  1. slmt berkerja dan bercuti raya...:)

    ReplyDelete
  2. ohoi, rajinnya dia mengemas opis lak. hihi. nnt da cuti, balik kampung leklok yee :D

    ReplyDelete
  3. selamat bekerja... sy dh start cuti dah... :) tapi hubby msih bekerja..

    ReplyDelete
  4. saya ni pula raya ke tak , tetap depan laptop dan blog.hahaha

    ReplyDelete
  5. takmo bosan2... raya dah dekat kena hepi2.. hihi

    ReplyDelete

My friend say: