Monday, August 12, 2013

Aisyah dan Duit Raya

Assalamualaikum..
Berkisah tentang hari raya juga. Anak buah aku yang seorang tu, Aisyah memang happy la dia sekarang ni. Mana taknya, diakan kanak-kanak, maka tibalah giliran dia untuk dapat duit raya. Daripada kami makcik-makcik dia ni je dah berapa dia dapat. Bila jenjalan ke rumah saudara-mara dan sahabat handai, pun dia dapat duit raya juga.

Pergi rumah De, Along, Angah dan Maklong bagi duit raya. Hehehe..suka dia. Pergi rumah Pak Cik Ya, pun dia juga dapat duit raya. Mana tak senyum je muka dia. Hahaha. Bila Abang sepupu datang ke rumah semalam, pun dia dapat duit raya daripada Yong Zimah, Nolyn dan Yong Saayah. Haa...dah dapat lagi duit raya kan. 

Gambar duit raya aku takde la ambil kan. Kang nampak sangat sengalnya makcik Aisyah yang sorang ni. Kekeke..Korang nak bagi duit raya kat Aisyah? Meh kirim je kat aku..hahahaha. Okay, gurau je.

Till meet again...

IKLAN

5 comments:

  1. hehe seronok jadi kanak2 . dapat duit raya agy hehe

    ReplyDelete
  2. budak2 mmg seronok bila dapat duit raya... dneo pun dapat jugak.. hihi^^

    ReplyDelete
  3. budak2 memang menanti je duit raya..hehe

    ReplyDelete

My friend say: