Monday, July 22, 2013

“CAPTION THE IMAGE” CONTEST!

Assalamualaikum..

Beberapa hari ni, aku kurang aktif blogging tetapi, buat permulaan untuk hari ni, mari kita join dulu contest anjuran blogger popular, abang Eqbal Zack. Jangan cakap yang korang tak tau siapa beliau ya. 

Jom ramai-ramai kita join contest ni. Manalah tau, disamping kita meriahkan contest ini, sekali badan bertuah nak menang hadiah. Macam mana nak join? Meh baca kat bawah ni.

“CAPTION THE IMAGE” CONTEST!
Simply think and write a caption for this image. 
RULES:
Spread the words and invite friends to join. Don't forget to drop your link in the comment box.
Please submit your caption in Bahasa Melayu or Bahasa Inggeris at my email: eqbalzack@yahoo.com
with your Full Name, E-mail and Handphone No.
The closing date for all caption submission is midnight, 31 July 2013.
Caption will be judged on the degree to which EZ believed that the caption conveys the message and spirit of the Aidilfitri.


Good luck everyone.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Good luck sayang....

    p/s : maaf tau lama tak singgah...sebab bb cik akak probl;em nie....
    nanti dah ok kita main sini balik dik

    ReplyDelete

My friend say: