Thursday, July 11, 2013

BSN Putrajaya Night Marathon 2013

Assalamualaikum..

Bulan puasa baru mula tapi aku nak promote dan nak ajak kalian join larian ni. BSN Putrajaya Night Marathon 2013. Ada beberapa kategori larian tapi aku plan nak join yang Fun Run je memandangkan keadaan kaki aku yang kurang elok. Hehehe

Aku belum register lagi sebab nak minta kebenaran mak (walaupun rasa mak macam tak bagi). Ok..kalau nak lebih maklumat lanjut, boleh layari HooHA Asia . Nanti Orange Man akan terangkan segalanya. kekekeke. By the way, some info ada kat bawah ni aku dah share. 
Ok..till meet again

6 comments:

  1. menarik! tp kalau sis mesti tak dapat nak join.. huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe, nnt kalo saya join, saya larikan utk Deno ya

      Delete
  2. menarik...tapi cik akak memang tak join ...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..xpe akak..nnt kalo ada buat kt s'wak akak join la ya

      Delete
  3. rajinnya akk join aktiviti camni..hehe

    ReplyDelete

My friend say: