Saturday, February 16, 2013

Pre-Listening Lagu Baru Inteam

Assalamualaikum...

Aku ni memang tak sabar nak tunggu album baru kumpulan nasyid kegemaran aku, Inteam keluar.
Dari last year dah dengar sok sek dorang nak keluar album baru.

Ye..saya sabar dan setia menunggu.

Apa kata, sambil kita dok menunggu album baru ni keluar, meh layan pre-listening lagu-lagu baru Inteam.

Kalo sebelum ni, lagu Jatuh Bangun dah keluar (dengar kata lagu akan diselitkan sekali dalam album baru),
mari kita dengar 2 pre-listening version lagu baru Inteam



Selamat mendengar ye korang semua

2 comments:

  1. inteam ... sangat banyak lagu mereka yang saya suka :)

    ReplyDelete
  2. Cik Tia: Betul tu..saya minat dengan Inteam sejak dari sekolah lagi..lagu2 Inteam dah sebati dengan diri saya

    ReplyDelete

My friend say: