Monday, February 18, 2013

Kabus ke Jerebu?

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Pagi2 ni masa aku keluar nak pegi keje dalam pukul 6.45 am, tengok suasana cam kabus je.
Semua jadi samar-samar gitu. Rasanya malam tadi tak hujan pun. Nak kata embun pun, mungkin la juga tapi kejadahnya embun sampai samarkan pandangan mata, ye tak?

Masa drive kat MEX Highway pun camtu juga tapi aku tak heran sangat sebab MEX tu memang suka berkabus. Akan tetapi, bila dah ke sungai besi pun camtu juga suasana ala-ala samar, aku dah pelik skit. Nak kata kabus pun ye kot..tapi jerebu pun mungki juga kot..

*Eh, apasal aku heran sangat ni? Hmmm..ntah lah..xpe la..korang layan je la ye..k, jumpa lagi kat entri lain.

5 comments:

  1. Aah jerebu......
    Sini pun tak cerah2 lagi...

    ReplyDelete
  2. ohhh... no wonder la.. jerebu upenye.. hehehe.. patutla g keje tadi tak larat nak wipe dah cermin kete.. hik2 :)

    ReplyDelete
  3. jerebu la 2...klu kabus, mayb ada rasa sejuk2 skit...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sam Dia: Rasanya x kot sbb embun mesti subuh2 kan? hehehe

    Ayuejean: Ye ke? Patut la

    Anis: Tu la pasal..tp lepas tu hujan plak rasanya

    Munirah: Haah kot...tapi kat MEX mmg kabus

    ReplyDelete

My friend say: