Wednesday, July 26, 2017

Tolonglah Saya....Please

Assalamualaikum...

Hmm....daripada tadi dok memikirkan pasal emel Yahoo yang tak boleh nak access ni. Masalahnya terlupa password tapi soalan yang dia tanya tu langsung tak pernah jawab masa buat akaun Yahoo dulu. 

Macam mana ni? Ada sesiapa yang tahu...boleh tolong saya tak? Dah pening sebab ada kerja yang perlu saya lakukan guna emel Yahoo tersebut. Dah recover guna Gmail pun takleh nak dapat balik emel-emel daripada akaun asal. 

Anyone? Anybody knows? Hmm...help me please

Thank you...

3 comments:

  1. Biasanya try and error ni... kena cuba banyak kali dan ingat balik apa password biasa guna...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...dah selesai. berjaya dapat recover balik emel yahoo saya

    ReplyDelete
  3. Salam singgah dan follow. :)

    Anda dijemput join GA saya..

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html

    ReplyDelete

My friend say: