Tuesday, July 25, 2017

Rasa-Rasa Naik Ke Turun?

Assalamualaikum...

Entry kali ini adalah lanjutan daripada entri INI.

Kalau korang dah baca entri yang aku update last week, mesti tau apa maksud tajuk kat atas tu. 

Baikkkk...aku tak nak korang pening kepala..nanti korang cakap aku nak main teka teki. Sebenarnya aku berfikir tentang harga petrol mingguan. Ya la, beberapa minggu sebelum raya, nampak penurunan yang ketara kan. Hmm...right after raya, harga petrol mencatatkan kenaikan. So, disitu ada sedikit pertanyaan dalam kepala aku ni.

Well, sesetengah pendapat berkata nak raya memang minyak turun sikit tapi lepas raya naiklah balik. Hmm...aku tak suka ada spekulasi tapi aku sendiri sekarang ni ibarat create speculation tu....Eh ya ke? Oh....tidak. Ini sekadar pertanyaan dan apa yang terlintas dalam benak fikiran aku.

Tadi pun isi petrol sedikit je sementara menantikan harga baru yang akan diumumkan every Wednesday. So, lets wait and see...........

Korang rasa, naik ke turun? Aku rasa mungkin naik atau kekal...

6 comments:

  1. cik nor rasa kekal..hihi..tapi mtk2 la turun..:)

    ReplyDelete
  2. Sekarang saya dah tak sanggup nak tunggu turun naik... huhu.... main isi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah juga...cuma mmg nak tgk purata kenaikan n penurunan je

      Delete
  3. Tunggu pengumuman lah, baru saya teka. Sekarang tak tau nak teka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm...nanti dah takde la main teka teki

      Delete

My friend say: