Friday, June 16, 2017

Iklan Raya TNB 2017 | #DugaanRaya

Assalamualaikum...
Selamat pagi semua..dah tengok iklan raya 2017? Banyak juga rupanya yang buat iklan raya. Dalam banyak-banyak iklan, iklan Petronas sentiasa aku nantikan saban tahun. Hmm..selalunya iklan Petronas paling WIN.....tapi tahun ni iklan raya TNB pun tak kurang menarik juga.

Aku rasa iklan TNB paling WIN tahun ni sebab ada kelakar, ada sedih dan paling penting tersemat message berguna...gitu



Dah tengok? hahaha...kelakar. Senyum lebar aku tengok? Anyway...ada lagi iklan raya yang korang nak suggest aku tengok?

Okay....till we meet again

5 comments:

  1. Sedih & Kelakar iklan ni...huhu..
    Try tgk iklan POS Malaysia pulak ainim... =)

    ReplyDelete
  2. Betul betul, memang best.. Abe dah tengok.. Hehe..

    - ERAZ FADLI

    Jemput baca dan komen entri ini >> http://www.erazfadli.com/2017/06/susu-kambing-hayra-campuran-kurma-dan.html

    TQ :)

    ReplyDelete
  3. Lepas berbuka saya tengok iklan tu.
    Saya kat bazar ramdan. Beli ttaik itik.

    ReplyDelete
  4. bagus iklan ni..cari duit raya jual kuih :)

    ReplyDelete

My friend say: