Tuesday, May 09, 2017

Bila Koreans Try Mee Segera Malaysia...Agak-agak?

Assalamualaikum....

Bertemu kembali kita diblog ini. Kali ini aku nak share berkenaan dengan mee segera. Haa..siapa sini suka mee segera? Aku ni takyah cakaplah, rumah ni dah macam kedai sebab bermacam-macam jenis dan perisa mee segera yang ada. Cakap je, nak yang Made in Malaysia ke, Made In Korea ke, Made in Indonesia ke, cakap je..CONFIRM ada..hahahah

Kalau aku dan cik kembar, kitorang ni dah tentulah pilih megi Korea..tapi mak dan kakak aku pilih yang Made In Malaysia le...tekak Melayu asli kekdahnya.

By the way, aku tertarik nak share dengan korang mengenai video yang baru je beberapa hari dimuat naik oleh COCONUT Channel kat YouTube dorang. Haa...COCONUT Channel ni memang kreatif bab buat video. Macam-macam jenis video dorang buat. Terbaru ni, dorang try mee segera daripada Malaysia. Ada sorang peminat dorang bernama Ekin yang beri dorang beberapa paket mee segera pelbagai jenama.

Haa...tak nak cerita lebih-lebih. Korang tengok je video yang aku share ni. Mee segera yang mana jadi pilihan dorang? Ahahaha..aku sendiri terliur tengok dorang makan...dah la tengah lapar ni..hahaha
Enjoy the video guys...

Okay...till we meet again

3 comments:

  1. mmg bantai gelak...sama macam yg ade dorang bagi rasa cikedis malaysia tuuu...hahahha

    ReplyDelete
  2. mya pun suka tgk video org luar rasa makanan Malaysia atau negara2 lain.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads