Tuesday, March 14, 2017

SEGMEN BLOGLIST APRIL 2017 by Farah Shahidah

Assalamualaikum....

http://fashapurple.blogspot.my/2017/03/segmen-bloglist-april-2017-by-farah.html
Pepagi lagi dah join segmen anjuran teman-teman blogger sekalian. Hmm..bukan sekadar nak penuhkan entri. Maklumlah, dah lama tak blogging, ni nak aktif balik ni, sesuai sangatlah rasanya spend masa sikit join segmen kawan2. Gitu...

Well, blog ni adalah personal blog aku. Memandangkan personal blog, dah tentu-tentu banyak berkisarkan ceritera hidup aku. More likely to my daily life/ activities. Oh ya, nak kata banyak sangat share pasal makanan tu, betul jugalah sebab iolls ni memang kaki makan especially Korean Food. Kalau korang scroll entri blog aku ni...confirm banyak entri makanan + makanan Korea. Hahaha

Selain daripada itu, banyak aku share berkenaan pendapat aku tentang sesuatu isu, minat aku pada larian, ada juga kisah jenjalan aku dengan kengkawan dan keluarga. Dipendekkan cerita, blog ni ibarat online diary aku. Mana-mana kisah yang aku rasa aku nak ingat...aku simpan dalam blog ni.

Hmm..ada juga aku share berkenaan dengan media events, blogger events, dan yang sewaktu dengannya.

Hmm...itulah sedikit sebanyak berkenaan blog ini....korang rasa cerita-cerita aku dalam blog okay ke? By the way, aku nak suggest korang join juga segmen kawan blogger kita ni ya.


Okay....till we meet again

2 comments:

My friend say: