Monday, May 04, 2015

Ready for #9to5 Run

Assalamualaikum...

Selamat tengah hari semua. Sihatkah? Lamanya tak update blog ini. Adakah yang rindukan tuan blog ini? Adakah yang tercari-cari tuan blog ini? Maaflah ya kepada yang sentiasa rajin datang bertandang ke blog ini. Maaf kerana lama menghilang dan lama tak update blog ini.
Sebenarnya tuan blog ini ada je...tapi memang lately ni langsung tak update sebab laptop ada problem. Kat ofis pulak ada hal lain nak kena uruskan selain kena concentrate dengan kerja hakiki semata. Okay..dah dah..jom mulakan cerita.

I am counting days towards the #9to5Run yang akan berlangsung pada 9 Mei 2015 ini. Weee....I am back to run. Hehehe..Alhamdulillah, dah setahun cuti berlari, Alhamdulillah..since keadaan kesihatan ada sedikit peningkatan baik..nampaknya la.. Maka, aku nak mula cuba berlari kembali. 

Buat masa sekarang start back dengan 5km dulu. So, since 2 weeks ago aku dah start jogging balik. Back on track...leganya dapat berlari. Dapat keluarkan peluh itu memang satu kepuasan untuk aku. Alhamdulillah..syukur sangat Allah permudahkan urusan aku. 

So far..persediaan untuk berlari balik ni nampak okay. Harapnya 9 Mei 2015 nanti segalanya berjalan lancar jugalah. Ada sesiapa yang bakal join larian ini juga ke?

Okay...till we meet again

14 comments:

  1. bestnya dapat berlari lari.. ni dah ada anak kecik lari dgn anak2 kat rumah hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lari dengan anak2 pun best azura..lagi seronok

      Delete
  2. akak selalu lari kejar anak kat pasaraya je..hhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe kak..itu lagi best..kalau saya ada anak, saya ajak anak saya join larian

      Delete
  3. seronoknye. kalau sy mmg tak ler nk lari2 ni.. belum ape2 dah semput. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak lari slow je aisya..tak mampu nak lari macam usain bolt tu

      Delete
  4. tak mampu lerr teman...hahahaha...mampu pi makan kenduri je...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mampu lari, kita jalan nak? janji keluar peluh

      Delete
  5. GO GO GO Anim.. Kalau den mau semput!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakak..xpe..lari slow2 je

      Delete
  6. ade 2 hari lagi..run like running man ye..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. running man lari sebab taknak tag kena cabut nick..saya lari sbb nak kejar medal..hahaha

      Delete

My friend say: