Thursday, February 12, 2015

Menanti Terbitnya Matahari

Assalamualaikum...

Ni cerita berapa minggu sudah tapi hari ni baru aku terfikir nak share dengan korang semua. Aku rasa, kalau korang dah biasa jenjalan dalam blog ni, mesti tahu yang aku ni kaki amik gambar terutama gambar awan dan langit. Itu memang kegemaran aku nombor satu sebenarnya. Dalam handphone ni bersepah gambar pemandangan sampai terpaksa delete sebab banyak sangat.

So, hendak dijadikan cerita, pada pagi sabtu 2 minggu lepas, aku pergi ke taman tasik kat putrajaya ni berdekatan dengan PICC. Hajat sebenarnya nak jogging tapi terpaksa cancel sebab kasut sukan tak jumpa dalam kereta. Oleh kerana tidak mahu pulang dengan 'tangan kosong', maka aku duduk menghadap ke arah tasik sebab nak tengok matahari terbit. Waktu tu baru dalam pukul 720am, dan matahari belum terbit lagi. Angin pula sepoi2 bahasa gitu. Nyaman je...

Maka, penantian beberapa puluh minit tu berhasil dengan gambar-gambar di bawah. Ni baru guna handphone, kalau DSLR, confirm lagi cantik gambar. Enjoy the photos!





Okay...till we meet again

9 comments:

My friend say:

Nuff Ads