Friday, January 09, 2015

CPUV Bulan Januari 2015

Assalamualaikum...

Selamat tengah hari. Lamanya tak bercakap perihal Nuffnang kat blog ni. Sejak kurang aktif beberapa ketika, sampai tak berkesempatan nak bercerita.
Sebagai permulaan tahun 2015, ada 3 CPUV yang masuk dalam akaun Nuffnang aku. Alhamdulillah. Ada rezeki lagi bersama Nuffnang. Walaupun jumlah earning nak bertambah mungkin tak sebanyak jumlah CPUV yang masuk, namun setiap ringgit dan sen itu turut menyumbang kepada jumlah keseluruhan earning yang terkumpul.

Memang sengaja aku tak cash out walaupun dah boleh. Plan asalnya nak kumpul sehingga mencapai jumlah yang aku inginkan. Harapnya akan berkekalan lama sikitlah CPUV ni ya..hihihi. Terima kasih Nuffnang.

Okay...till we meet again

p/s: Jangan lupa jawab Teka Teki Jumaat ya. Siapa jawab tepat akan masuk dlm blog list terbaru aku.

15 comments:

  1. masyuknyaa hehehe.. nanti boleh banje lepas da cashout :D

    ReplyDelete
  2. tahniah ainim....moga lepas ni makin banyak melekat...

    ReplyDelete
  3. wahhh seronoknya Ainim...saya satu pun tak menyinggah huhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..jangan risau ya Linda..nanti ada dapat tu

      Delete
  4. saya pun ingat tahun ni nak cashout hujung tahun nanti..

    ReplyDelete
  5. tahniah...banyak iklan dah msuk....mmg masyuk lepas ni...

    ReplyDelete

My friend say: