Monday, January 26, 2015

2 Entri Hidup... Terima Kasih

Assalamualaikum...


Lamanya tak buka blog. Minta maaf...yes, again and again..memang akan sentiasa minta maaf kepada semua pengunjung dan pembaca blog ini. Mungkin ada yang pelik dan hairan sebab tuan blog kerap sangat on and off. Ada sebab tertentu yang tak dapat dikongsikan dalam blog ini. Biarlah...tunggu masa yang betul-betul sesuai ya.

Oh ye..apa pun, aku nak berterima kasih sebab masih sudi baca dan search macam-macam benda dalam blog ini. Mungkin ada keyword yang mengena, mungkin juga ada yang tidak. Apa pun...kunjungan korang dah menambah baik trafik blog ini walaupun tanpa sebarang update since a week ago.

Ada 2 entri yang aku nampak benar-benar hidup. Setiap hari pasti either one akan dapat view tertinggi. Yes, everyday dan aku sendiri pun tak sangka 2 entri ni hidup tanpa dijangka. Apa ya entri tu? Kata-Kata Mutiara Sebagai Pendorong Semangat  dan  Boat Noodle @ Publika . Alhamdulillah...pageview untuk kedua-dua trafik ini sangat tinggi dan boleh dibanggakan untuk blog picisan lagi tidak terkenal macam blog aku ini. Hahaha...

Alhamdulillah, dua entri ini memang bermakna untuk aku sebab entri kata-kata mutiara tu, Kak Mia Liana pernah review. Maka, aku memang sayang dengan entri tu walaupun penulisan yang sangat simple. Pasal Boat Noodle tu pula, kerana itulah yang aku dan kembar serta kawan kami Dila idamkan nak makan. Haa..maklumlah, tengah famous pasal boat noodle. Hehehe. 

Terima kasih semua..terima kasih sebab sudi jengah ke blog Ainim Rashihah ni. Insha Allah, ada masa aku akan cuba menulis lagi entri-entri yang boleh dijadikan perkongsian buat semua ya.

Okay...till we meet again


12 comments:

  1. Datang singgah sini. Tuan blog busy ye.... :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dan semoga terus berjaya... In Shaa Allah, Amin...

    ReplyDelete
  3. take your time ainim...semoga terus sucsess...^_^

    ReplyDelete
  4. sama la kita asyik on off je... =)

    ReplyDelete
  5. Tahniah... Setiap blog ada kekuatan wpun x terkenal...

    ReplyDelete
  6. Rajin juga sy jenguk Sini ,tengok kalau ada entry baru..:)

    ReplyDelete
  7. Selalau nya kalau entry pasal makan2 ni memang pageview tinggi..heheh

    ReplyDelete
  8. takpe...take ur time..unless masih ada benda yg boleh dibaca sementara tuan blog hilang :P

    ReplyDelete
  9. jenguklah blog saya kak..saya baru pandai mengeblog :)

    ReplyDelete
  10. Sama la dengan abe.. Ada time tu tak sempat nak update langsung..

    ReplyDelete

My friend say: