Thursday, December 11, 2014

Buttermilk Lobster

Assalamualaikum...

Jangan terliur pepagi ni ya. Ni aku throwback gambar je ni. Padahal aku ni sebenarnya teringin nak makan menu ini sebenarnya. Masa lobster ni pun masa kat Sabah je..kalau kat KL agak-agak berapa harganya?

Kalau beli lobster tu berapa harga ek? Aku fail bab-bab harga ni. Hahahaha..

Okay...till we meet again

12 comments:

  1. Prnh usha kt satu restoran di kl.. Hrga RM60.. Sepinggan...tpx sure brp ekor...

    ReplyDelete
  2. salam singgah..

    Jemput follow ye...

    ReplyDelete
  3. lobster kat kl mahal . Kat sabah mmg sefood murah dan mcm2 ado kan ...

    ReplyDelete
  4. Lobster.. Teringin nak try. Tp. Xpernah dpt lg..

    ReplyDelete
  5. sedappppp sgt nmpk..haishh..:P

    ReplyDelete
  6. sini mahal meh...mmg tak mampu kalau nak beli..hahaha

    ReplyDelete
  7. alamak,.. mama tak pasti pulak.. tak pernah makan..

    ReplyDelete
  8. yang pasti, memang mahal la..

    ReplyDelete
  9. Wah bila tekak dah teringin...mahal ke murah ke...memang tak peduli semua tu kan dik

    ReplyDelete
  10. alahai sedapnya.. dpt nengok je ni
    sama la dgn ciksu bab harga fail.kena tanya cikabe ciksu dia rajin riki harga bahan basah :)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads