Thursday, November 06, 2014

Super Junior 9th Anniversary

Assalamualaikum...
"even if the road we walk is barren, in the end we are super junior, the last men standing" 
#9YearsWithSuperJunior 
Hari ini merupakan ulang tahun ke-9 penubuhan Super Junior. My favourite South Korea boyband. Woot woot....congratulations boys....dah 9 tahun rupanya. Kalau budak ni dah darjah 3 pun. Hihihi...happy sangat walaupun beberapa ketika sebelum ni ribut melanda kumpulan ni, tapi mereka tetap teguh dan menyokong antara satu sama lain.




Antara gambar Instagram update yang sempat aku screenshot. Seriously, aku suka gambar yang last tu. Terlalu banyak meaning pada aku. Walaupun hanya bersama mereka since 5 years ago, tapi tak bermakna tak boleh jadi loyal fans buat mereka. I am proud to part of them, SJ & ELF. A super big family yang banyak memberi kenangan manis dan pahit dalam hidup aku.

Biasalah, aku jenis tak banyak minat. Aku bukan orang terlalu suka pada dunia hiburan dan dalam hidup aku, aku cuma tahu Inteam, Westlife, F4 dan Super Junior je. Kalau korang tanya aku drama ke, movie ke, lagu-lagu terkini ke haram aku tak tahu. Hahaha...

As a fan, aku hanya berharap kepada kejayaan kumpulan untuk bertahan dan kekal bersama seperti yang mereka harapkan. Kami sebagai fans tetap akan sokong..gitu

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. Tak snga dah lma juga group ni kan..still msh brsatu

    ReplyDelete
  2. 9 org ya ahlinya . bkn mudah nak kekal sampai 9 thn ...

    ReplyDelete
  3. awak kena TAG ! :)
    http://flawlesssakura.blogspot.com/2014/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. Dah lama yer tapi saya belum kenal lagi.
    Baru nak kenal artis-artis korea ni.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads