Friday, November 07, 2014

Permulaan November Dengan 2 CPUV

Assalamualaikum...

Selamat pagi. Hari ni kurang sikit sihat. Maybe sebab penangan migraine. Aku ni kalau kena migraine, berhari baru okay. Tapi aku jenis manusia yang redah je. Selagi boleh bangun, selagi boleh bekerja, aku buat je. Tapi kalau dah terbaring tu, maaflah ya.

Oh ya, nak bercerita pasal Nuffnang ni. Alhamdulillah, permulaan November ni dapat 2 campaign CPUV. Kalau tengok dalam gambar ada 6 kan? Tapi aku anggap 2 sebab daripada advertiser yang sama. So, 2 je la..hihihi
Walaupun ada yang kata mandul, tapi aku tetap positive bahawa sikit-sikit pun earning yang masuk tapi tetap ada juga tambah pada jumlah keseluruhannya. Jadi, takdelah rasa rugi pun bila nampak ada CPUV yang masuk dalam akaun. Betul tak? Biasalah, kalau pengiklanan sebegini dengan jumlah pengguna blog yang ramai guna khidmat Nuffnang ni, tak dinafikan memang akan jadi begini. Kiranya bersyukurlah tetap dapat CPUV setiap bulan. Ada sesetengah blog yang masih belum dapat peluang pun terima CPUV Nuffnang. Kita yang dah biasa ni, kenalah ada rasa syukur sikitkan. Tak gitu? 

Dah...kalau korang dah terima, tahniah juga aku ucapkan ya. 

Okay...till we meet again

10 comments:

  1. tahniah dear, takpe.. janji ada.. dapat jugak rezeki kan..

    ReplyDelete
  2. Tahniah dik....banyak nilai sen2 tu kalau di kumpulkan..hihi

    ReplyDelete
  3. Tahniah...sikit2 lama2 jadi bukit :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..tahniah ainim...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Walaupun mndul, tetap bertambah sesikit.. :)

    ReplyDelete
  6. syukur.. ok lah kan drpd tak de..:)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah dan tahniah Ainim..

    ReplyDelete
  8. Tahniah sis...
    Syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads