Tuesday, October 21, 2014

Tahniah Kak Ann

Assalamualaikum...
Sabtu lepas berlangsung majlis pernikahan dan persandingan sahabat ELF aku iaitu Kak Nurul Jannah atau mesra kami panggil sebagai Kak Ann. Alhamdulillah, bertemu jodoh kak ann dengan cinta hatinya, Abang Eddy.

Aku, cik kembar, blogger +Nadya Dyana , kak Shay dan Mariam sempat hadir ke majlis tersebut. Berlangsung kat Masjid Uniten. Penuh kesederhanaan tapi meriah. Alhamdulillah. Kitorang kenal kak ann kerana sama-sama minat Super Junior. Haa...kan dah cakap Sahabat ELF kat atas tadi. Hihihi


Haa..macam biasa, korang layan je la gambar kami ni ya. Tak share banyak sebab nanti korang bosan tengok gambar selca kitorang.hahaha

Okay...till we meet again

9 comments:

  1. Tahniah buat kwn ainim..cntik

    ReplyDelete
  2. Semua pun comel...semoga kawan Ainim berbahagia hingg ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  3. wahhhh..kak ann baru nampak post nih...thankyu animmmm ..!! LOVW U MUAH2! XD <3

    ReplyDelete

My friend say: