Tuesday, October 28, 2014

Siapa Jonas Salk?

Assalamualaikum..

Kalau tengok banner Google hari ni, ada gambar kartun doktor dan kanak-kanak. Aku tertarik tengok banner ni sebab comel pada pandangan mata aku. Mata aku la ya. Mata korang aku tak tau. Lepas tu ada tertulis 'Thank you Dr. Salk'.

Aik..kenapa nak thank you? Aku pun takde idea. So...macam biasa, Google saja information. Daann..sekarang dah tahu siapa Doktor Salk ni. Korang biasa dengar pasal penyakit polio? Haa..ni ada kaitan dengan sejarah sakit polio dan juga vaksin polio. Nak tahu lebih lanjut, sila klik pautan INI

Okay...till we meet again

9 comments:

  1. X prnh dgr nama ni..tdi pagi pun da Kak mia up tntg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita lya, tak pernah dengar pun

      Delete
  2. sy pun suka tengok. comel je. hehe

    ReplyDelete
  3. ooo..tak terfikir pun nk google lepas tengok gambar yg comel tue. baru tahu bila baca entri nie. hehe..

    ReplyDelete
  4. gambar tu memainkan peranan penting kan?
    Kalo i pun buat benda yang sama laaa hehe

    ReplyDelete

My friend say: