Tuesday, October 28, 2014

Rindu Geng Terjah

Assalamualaikum...

Selamat pagi...selamat hari selasa.

Lately ni selalu je rindu dengan kengkawan Geng Terjah. Kak Aida, Syaf dan Ridzuan. Walaupun Wan dan Kak Aida ada depan mata tapi lama tak berkumpul berempat, lepak-lepak dan berbual. Rindunya kat geng terjah yang sentiasa meriah ni.
Kami berempat je tapi cukup untuk jadikan suasana meriah bila berkumpul bersama. Seronok berbual sebab banyak cerita kelakar tentang kehidupan kami berempat yang boleh dikongsi. Kitorang tak berbual tentang hal orang lain. Cukup cerita hidup kami berempat. Itu pun macam tak cukup masa.

Rindunya...ada lagi 3 hari menunggu untuk berkumpul. Insha Allah, semoga kami dapat berkumpul kembali.

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. Pastila rindu klau dah lma x berkumpul borak sesama kan

    ReplyDelete
  2. rindu biasa la klo dh lama x jumpa

    ReplyDelete
  3. nanti dh jumpa pon stil rindu jgk ..
    rindu tak hilang ..huhu

    ReplyDelete
  4. dah berkumpul nanti, mesti meriah kan?...mau tak perasan kiri kanan...^_^

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads