Saturday, October 04, 2014

PAPULEX Clears Acne

Assalamualaikum....

Selamat tengah hari semua. Ada yang dah sampai kampung halaman ke? Aku macam biasa, raya kat Putrajaya as always. Maklumlah, orang takde kampung. Hihihi

Okay...nak share dengan korang satu acne skincare yang aku baru cuba. Baru je ambil sample kat klinik semalam. Maklumlah, muka aku sekarang ni agak melampau sikit jerawat. Berganda kat muka ni tau. Sakit tu macam biasalah kena hadapkan. Tapi yang pasti aku kena marah dengan mak sebab muka teruk sangat sekarang. 

So...jalan penyelesaiannya, okay sebenarnya usaha yang aku sedang mencuba ialah dengan Papulex Clears Acne. Ada soap free cleansing gel, UV High Protection cream dan juga oil-free cream. Digunakan pagi dan malam. 

Baru je lagi cuba ni. Harapnya dapatlah beri kesan yang bagus ya. Insha Allah. 

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. Singgah pagi isnin disini..selamat bercuti Ainim..

    ReplyDelete
  2. hopefully kena dengan kulit anim... :)

    ReplyDelete
  3. Klu okey bgtau Cikna k, blh try ni...

    ReplyDelete
  4. Moga2 prduk ni berkesan dan serasi dgn akk..

    ReplyDelete

My friend say: