Friday, October 17, 2014

Lamanya Tak Makan Fast Food

Assalamualaikum...

Image: GOogle
Kalau ikutkan, aku ni penggemar fast food tau. Sebab tu la kot kenapa berat aku naik senang je. Maklumlah suka sangat makan fast food. KFC la, Burger King la, Wendy's la tapi MC Donalds aku tak suka sebab tak minat. Hahahah

Hmm..aku kira-kira la kan, macam dah lama je aku tak makan fast food. Ever since bulan puasa sampailah after raya, aku boleh kira kot berapa kali je aku jejak fast food restaurant yang ada kat Malaysia ni. Sebenarnya bukan elok pun makan fast food kan. 

Tapi yang aku perasan, bila dah kurang makan fast food, berat badan senang je nak turun tau. Takde la naik mendadak sangat. Ni pun berjaya la kurang berat. Gitu...bangga pulak tetibe. Eh? Hahaha. Tapi yang sebenarnya aku rindu nak makan KFC. Aku rindu sangat dengan ayam goreng dia. Tapi bila fikirkan yang betapa susahnya aku nak konsisten tak makan fast food, jadi serba salah pulak nak singgah KFC. Adoi la...

Macam mana ni? Teringin tu ye tapi hati kata jangan, otak kata kena elakkan. Hahaha....

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. tiba tiba terfikir bilakah kali terakhir akak makan fast food...ha ha ha...salam jumaat anim...

    ReplyDelete
  2. Lama jugak shad pun tak mkan fast food.. kfc tu mmg dulu time dkt uni, tiap bulan mesti keluar dgn kwn2 g mkn. last mkan ni macam 5 bulan epas apa, hehe :D

    ReplyDelete
  3. berbelah bahagi darab tambah tolak tu...hihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha.. fast food, lama jugak tak makan.. hihi paling latest pun makan spageti kat piza aritu.. bila ye, dua belan lepas kowt.. haha

    ReplyDelete
  5. kalau ada anak2 lagi la dugaan..diaorang minta je ibu pun minta jugak..hehehe..dah la umah saya ni keliling nya restoran makanan segera aje..

    ReplyDelete
  6. saya memang cuba elak, tapi bila sesekali teringin, belilah juga. hihi..suka subway. ^_^

    ReplyDelete
  7. Sama juga..dah lama x makan fast food

    ReplyDelete
  8. Pizza de gak makan baru ni.. Hehe... Sbb bosan memasak...

    ReplyDelete

My friend say: