Monday, October 27, 2014

Kepingin Boat Noodle

Assalamualaikum...
image: Google

Image: Google

Siapa pernah makan Boat Noodle? Aku teringin sangat nak rasa. Selalu tengok dalam Instagram Ameer Zaini. Aduhai..tergoda tengok. Kalau base on gambar yang beliau share tu, mee dia dalam kuantiti kecil. Jadi, kita akan order banyak mangkuk.

Begitulah yang aku nampak. Tapi sebab tak pernah pergi restoran dia, jadi aku pun takde idea macam mana dia jual. Tapi aku yakin yang mee dia dalam kuantiti sedikit untuk 1 mangkuk. Tak tahu menu mee apa yang ada. Aku ada cerita pasal boat noodle ni dengan geng VSnowAngels. Dah ada yang plan nak pegi.

Nampaknya kena minta cik kembar free schedule dia minggu ni supaya kami dapat join sekali. Hahaha..harap dapatlah. Teringin sangat ni. Sempat explore Google dan jumpa sedikit info. Tapi aku search gambar je la.

Okay...till we meet again
p/s: Autopublish

3 comments:

  1. Pernah tengok kat IG nora danish..macam sedap..kan?entah kat penang ni ada ke tidak..

    ReplyDelete
  2. tak pernah tau pun..wah mcm menarik je

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads