Thursday, October 09, 2014

Jerebu Oh Jerebu

Assalamualaikum...


Selamat malam. Jangan buat-buat tak faham tajuk aku tu ya.

Image: Google
Seriously, aku rasa kesihatan aku memang terjejas dengan jerebu kali ini. Dah asyik tekak ni perit dan selesema je. Isk isk isk...tak suka tau jerebu. Aku pun tak faham kenapa tetibe boleh jerebu balik. Wallahualam..

Apa yang pasti sekarang ni aku kerap sangat minum air sebab tekak kering. Pastu rumah ni asyik bau asap je. Apa nak jadilah dengan dunia ni ya. Makin menuju ke penghujungnya.

Korang jaga diri elok-elok ya. Banyakkan minum air dan kalau boleh kurangkan la aktiviti diluar ya. Jangan terdedah dengan jerebu. Nanti korang sakit.

Okay...till we meet again

p/s: Kita nak sambung blog walking yang tergendala siang tadi

6 comments:

  1. kat kota tinggi pun berjerebu sis...

    ReplyDelete
  2. kat area Ipoh ni pun kadang-kadang jerebu...bila time hujan, ada naik bau asap tu...
    mnta di jauhkan segala malapetaka...di turunkan segala rahmat...amin

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kat sabah ni hujan brterusan sjak seminggu yg lalu..sjuk sgt

    ReplyDelete
  4. Kat muadzam shah ni panas je memanjang..

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads