Thursday, October 02, 2014

Google Street View

Assalamualaikum...

Korang dah tau pasal Google Street View?
Aku dah tahu beberapa hari lepas tapi baru tergerak nak share pasal apps ni. Tapi aku tak nak explain kelebihan dia ke faedah dia ke. Cuma nak korang berkongsi pendapat dengan aku je. Boleh?

Apa pandangan korang dengan Google Street View? Apakah akan lebih banyak kebaikan atau keburukan? Mana satu yang dalam fikiran korang?

Jujur cakap ya, aku nampak benefit sikit tapi aku nampak bahayanya apps terbaru ni. Bukan sengaja nak jadi negative thinker, tapi apps ni sebenarnya mampu beri kesan buruk pada pengguna yang kurang cekap atau senang cakap, jenis yang tak berhati-hati. Kenapa? Haa...yang tu aku tak nak explain panjang. 

Mari kita sama-sama fikir buruk baiknya apps ni. Apa pun, segala apa yang aku nyatakan hanyalah sekadar pendapat peribadi aku je ya.

Okay...till we meet again
p/s: Nak blog walking

12 comments:

  1. betul...sy bkn nk berfikiran negatif tp org skrg apa shj boleh buat. contoh, mencuri. tersilap sikit... mmg bahaya kesannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la rin. org zaman sekarang ni makin menggerunkan

      Delete
  2. salam. pada sy la kan,,apps ni memang bahaya..

    ReplyDelete
  3. saya belum lagi tapi suami dah...dia try tengok kampung dia...sampai jalan besar je ada...rasanya yang ceruk2 memang dia tak cover kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mmg takkan try. tak berani nak ambil risiko

      Delete
  4. dah view macam-macam tempat.. hii dia amek jalan-jalan besar/utama ja..
    ye nmpk bahaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalan utama tu yg bahaya sebenarnya..jadi tumpuan

      Delete
  5. bahaya la jugak..dengan alamat je orang dah boleh nampak rumah kita,boleh nampak macam2 la..lepas ni alamat pun dah patut di rahsia2kan macam no tel jugak..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..bayangkan org tu dpt alamat rumah kita, senang je dia nak cari

      Delete
  6. Bhya juga sdang menanti.. Kna hati2..

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads