Wednesday, September 03, 2014

Wordless Wednesday #1 [03.09.2014]

Assalamualaikum...

Wordless Wednesday #1 untuk hari ini.
Apalah nak buat dengan manik ni semua ya?

Okay...till we meet again

16 comments:

  1. mesti nak wat manik kat tudung kan kan

    ReplyDelete
  2. kalau tak tudung, baju kot...^_^

    ReplyDelete
  3. rajinnya bermanik hehe... tq yer sudi singgah dan komen di blog MyAlycia ;)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan singgah rabu...manik...cantiknyer tentu nak buat gelang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..hahaha, tak tau lagi..nanti kita tunggu entri baru ya

      Delete
  5. Tak sabar nak tengok hasilnya..

    ReplyDelete
  6. salam. antara dua...baju atau tudung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha..kita pun tengah fikir ni itah

      Delete
  7. hmmm..kalau akak pun xtau nak letak ktne..tang seni yg ni akak failed skit..hehe

    ReplyDelete
  8. Waaa.. Bermanik pula akk skrng ye.. :)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads