Thursday, September 04, 2014

Shopping Shawl Lagi?

Assalamualaikum...
Aku nak bercerita kisah jenjalan aku dengan cik kembar dan kengkawan masa Sabtu lepas. Right after hadiri kenduri kahwin sahabatku Syahida. Kami menuju ke Alam Avenue 2, Seksyen 16, Shah Alam. Tujuannya ada dua. Satu nak shopping dan satu lagi nak makan-makan. Okay..kali ini kita cerita bab shopping dulu.

Since lepas raya lagi dah plan nak ke butik tudung kegemaran aku, ShawlByVSnow. Aku memang dah berhajat nak shopping barang sehelai dua shawl baru. Lately ni aku memang gile sangat dengan shimmering dan juga satinsilk series. Serious, material yang sangatlah best buat aku rasa nak jadi pengumpul je.

So, sampai je kat butik kami disambut oleh staff VSnow yang baik hati. Tapi, Lady Boss Amirah takde la pulak. Keluar ada urusan. Takpe, yang penting shopping dulu. Hahaha. Kali ini aku dan kembar beli 3 helai dari koleksi shimmering dan satinsilk. Tapi shimmering tu Trio Series la. Suka sangat combination warna tu. Meriah uolls.

Kat bawah ni hasil borongan kami. Kawan kami, Kak Fiza pun sambar 4 helai ES Basic. Kaler pun yummy je. Takpe, this week pergi butik lagi. Kalau cukup ongkosnya kita beli lagi. Erk...eh? Hahaha

Okay...till we meet again

16 comments:

  1. Wahh brtmbh lgi koleksi shawal ainim

    ReplyDelete
  2. Waaa.. Rajinnya akk shopping shawl.. Klau sy xdela.. Dh la x kje, lg mau shopping selalu.. Hehe

    ReplyDelete
  3. Wah..Seronoknya shopping..nak jugakkk!!!..hoho

    ReplyDelete
  4. Shawl kat sbu memang cantik2 ..kan??

    ReplyDelete
  5. Sedang mabuk shawl yer ainim... hehehe... beli... beli... nanti tak bleh tidur malam pulak... ;D

    ReplyDelete
  6. Wahh...bestnyer dapat shopping2...

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads