Friday, September 05, 2014

Selesai Urusan Kereta

Assalamualaikum..

Sebenarnya aku pelik dengan wording blog aku yang berubah secara tetiba ni. Tapi tak mengapalah, nak juga cerita.
Image: Google
Semalam aku cuti mengejut. Ewah..kisahnya aku nak uruskan beberapa urusan berkaitan kereta aku. Dari road tax membawa ke insurance, ke tukar ganti getah kat power dan juga kereta yang kena umpil jumaat lepas. Haa..amik kau..semua nak setel dalam masa sehari. Ye..aku target dan gigihkan diri untuk selesaikan semua urusan hari ini juga.

Dengan cuaca yang panas terik tu aku ulang alik Putrajaya - Seri Kembangan - Putrajaya. Dari pukul 1030am sampailah pukul 5pm baru selesai urusan. Apa pun, bersyukur sangat dapat selesaikan semuanya dalam masa sehari. Siap dapat cuci kereta lagi. Bagi upah sikit kat Cik Pinky. 

Jap..aku sebenarnya ada benda nak cerita tapi aku lupa. Terus keluar entri ni...nak pergi ingat balik apa benda nak cerita dengan korang ni..

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. Owh...ingat ainim ada tukar jenis font ke sebab perasan tulisan dah berubah...^_^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Dipermudhkan...

    ReplyDelete
  3. dapat selesai semua perkara sekali gus memang akan rasa lega kan.. :)

    ReplyDelete
  4. Kereta klau x d jaga nnt makin melarat kan

    ReplyDelete

My friend say: