Thursday, September 25, 2014

Orang Request Voucher Zalora

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Haa..bestnya dapat update blog. Hihihi...
image: Google
Cuba baca tajuk tu. Faham ke tidak? Sebelum ni aku ada share kisah aku dapat voucher Zalora dan voucher tu dah digunakan pun untuk beli bag dan juga baju. Alhamdulillah..rezeki katanya. Bila dah dapat je barang, dalam bungkusan ada 3 keping voucher Zalora. Erk! Banyaknya...

Satu voucher kembar dah cop. Ada lagi dua voucher. Sekali masa bercerita kisah bag yang aku beli daripada Zalora ni, terus member ofis minta voucher tu daripada aku. Kisahnya dia nak purchase sesuatu kat Zalora. Hmm....

Mula-mula fikir tak nak bagi, tapi memandangkan aku sekarang ni kena extra berjimat cermat demi plan 2 tahun ke hadapan, maka, aku dah batalkan segala hasrat nak menyopping (wrong word..jgn tiru okay). So...aku rasa better aku bagi je kat member ofis tu kan. Daripada membazir je voucher tu, baik bagi pada yang memerlukan. Ewah...

Zalora ni kan baik hati, rajin betul bagi voucher. Aku rasa kalau aku beli lagi mesti boleh dapat lagi voucher..tak gitu? 

Okay...till we meet again

p/s: Nak mula blog walking ni

4 comments:

  1. ada satu voucher lagi akak belum guna..tak taulah dah expired ke belum

    ReplyDelete
  2. Nak try la shoping Cna kot2 blh dpt voucer hhee

    ReplyDelete
  3. voucher zalora lin selalu je tak guna.. uhuhhu tny semua orang tak nak

    entry terkini...Harris getting better

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads