Monday, September 08, 2014

Nak Makanan Pedas

Assalamualaikum...

Sejuk sangat duduk kat ofis ni. Alahai..tangan dah beku, kaki apatah lagi. Dak balut dengan selimut tebal pun sejuk tetap tak hilang. Tambahan pulak puasa..lagilah sejuk ya.


Aku sampai tahap dah tak nak bercakap. Hibernate kat tempat sendiri. So...aku perlukan makanan pedas nak bagi hilang sejuk. Sebab bila makan makanan pedas aku jadi panas sikit. Jadi, makanan panas apa yang best nak makan buka puasa nanti ya? Any suggestion?

Okay...till we meet again

15 comments:

  1. Hihi....akak tak makan makanan pedas...
    Nanti nangis kepedasan..hihi

    ReplyDelete
  2. bila dah sejuk...dapat makanan pedas memang awesome...korean food ada kan yang pedas2???

    ReplyDelete
  3. Lya tak berapa suri mknan pedas sbb kurang mkn mknan pedas..tomyam mabless kot blh juga hehehe

    ReplyDelete
  4. mai sini! sy msk kn!! nk lauk apa? ;-)

    ReplyDelete
  5. kalau saya mesti tomyam..heeee...

    ReplyDelete
  6. Sup ayam dengan sambal belacan! ^_^

    ReplyDelete
  7. Alaaaa sedapnya tengok gambar tu...maaf lama tak datang sini kak ainim...busy orntasi :)

    ReplyDelete
  8. yeahh tom yam pedas panas2! nyum2..

    ReplyDelete
  9. bila sejuk sngt pun tak bestkan.. kena buat sesuatu..mkan pedas pun ok.. sebab nti mula la berpeluh2.. hehe

    ReplyDelete

My friend say: