Wednesday, September 17, 2014

Kepenatan

Assalamualaikum...
Image : Google

Selamat pagi. Aduh...bahu kiri ni sakit sangat. Rasa macam kena cucuk je gayanya. Sebenarnya aku ni kepenatan yang amat sangat. Mungkin sebab terlalu banyak aktiviti bermula bulan Ogos hingga bulan September ni. 

Nak nak, semalam aku ada unit outing, lagilah berganda penatnya. Kalau boleh nak tidur je hari ni tapi tak boleh sebab ada Orientation programme sampai esok. So, redha je la......

Okay...till we meet again

p/s: lapar giler sekarang ni

6 comments:

  1. Br tabah la ya ainim demi tugas jom gi sarapan

    ReplyDelete
  2. alaaaa ksian kak ainim...akak...lapar jugak :(

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah rabu Ainim....demi kerja yang di amanahkan terpaksa kita redha dan bersabar kan Ainim....

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum. singgah sini. Hihi bawak bersabar. selagi tubuh badan sihat, kita kene kuat hadapi hari2 mendatang :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ainim ;) Semoga ainim kuat menjalani hari2 mendatang ye..

    ReplyDelete

My friend say: