Saturday, September 13, 2014

Happy Holiday Adik-adik

Assalamualaikum...

Hari ni start holiday ke semalam? Aku tak sure tapi aku tau semalam jem kat jalan extra sebab orang ramai nak balik kampung. Aku tengok kengkawan pun update status nak balik kampung. Oh..bahagianya..
Image: Google
Aku? Mana ada holiday. Hajat nak ambik cuti Isnin pun tak kesampaian sebab ada orientation program pulak. So, no cuti..kena keje. Kang takde siapa pula nak setup segala benda. Haa.. So, kepada adik-adik sekalian terutama buat anak buah aku nan seorang tu, happy holiday. Jangan lupa semak2 sikit buku sekolah tu ya. Jangan nak main internet je hari-hari. Hahaha

Sekian, daripada makcik yang jeles dengan budak sekolah. Hihihih

Okay...till we meet again

p/s: bahagianya dapat drive dengan aman minggu depan sebab jalan tak jem

8 comments:

  1. Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu Ainim....

    ReplyDelete
  2. BESTnya kalau dapat cuti time cuti sekolah kan kak.. spend time dgn adik-adik kat kg.. huaaaa... rnduu

    ReplyDelete
  3. no wonder anak buah fae yg study di kl balik brunei last 2 days hehe cuti sem rupanye

    ReplyDelete
  4. syoknya jadi budak sekolah.. nak cuti jugak..

    ReplyDelete
  5. Haha.. tak perlulah jeles bagai :3 Nama saja seminggu cuti, hakikatnya sehari je cuti.. dengan adanya program tiap-tiap hari tetap mengunjungi sekolah tercinta (cewah) hahaha

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads