Friday, September 19, 2014

Bloggernista Dating

Assalamualaikum....

Ahahaha..bagi aku gelak dulu boleh? Aku pun tak faham kenapa aku letak tajuk begitu. Apa yang aku tahu aku blurr nak letak tajuk apa. Boleh? Asal ada tajuk la ya.


Last week, hari Ahad, aku, blogger Dayang Deno dan Sally Samsaiman ber-dating bersama. Kisahnya kami plan sebab Deno dah datang KL. Korang tahukan Deno duduk di Terengganu. Dah alang-alang Deno ada kat KL ni, eloklah kami berjumpa. Last jumpa pun awal tahun haritu. 



Kami set untuk berjumpa di Dubu-Dubu, NU Sentral, Kuala Lumpur. Dubu-Dubu ni aku yang pilih. Lagipun Sally kan sama je ngan aku, kaki makan makanan korea. Hahaha. Sally sampai dulu, pastu baru dan Deno serta kakak beliau, Hana. 

Sampai je terus cari tempat duduk. Dah duduk, dah order, apa lagikan...berbual sepuas hatilah. Dari satu isu ke satu isu. Ala..perempuankan, kerjanya suka bergosip tapi kami gosip secara sihat. Kisah retis? No no no...tolak tepi. Aku bukannya tahu kisah retis kat negara kita ni. Hahaha..baik aku baca berita lagi sihat sikit otak ni.


Macam-macam yang kami bualkan sambil bergurau senda sebab lama tak jumpa. Membahan sesama sendiri pun ya juga. Haa..kemain lama kami dating sampai tak sedar hari nak malam. So...aku tak nak cerita banyak..korang layan je gambar ni ya.









Okay...till we meet again

7 comments:

  1. ALaaaa.. sedapnya.. jeles nik!! nnti nik ke Kl nak ajak kak ainim pegi dubu-dubu ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. Amboi ngedet lgi ya hihihi Wahhh byknya mknan

    ReplyDelete
  3. tajuk gila retis kot! hahahaha....lol :P

    ReplyDelete
  4. bila kumpul ramai2 ni mau havoc & kecoh...^_^

    ReplyDelete
  5. http://kumahuitu.blogspot.com/2014/09/giveaway-2014-mialianacom.html

    GIVEAWAY YG PALING MERIAH DENGAN HADIAH (BESTNYA)
    JANGAN LEPASKAN PELUANG ..(CEPAT2 SERTAINYA)
    PATUHI TERMA DAN SYARAT... (LIKE JGN TAK LIKE)
    GOOD LUCK SEMUA :)

    ReplyDelete
  6. makanan tu deabak ! ... enjoy sungguh 4 gadis bila bertemu ...

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads