Tuesday, August 05, 2014

Sepetang Di Publika

Assalamualaikum...


Tajuk tu jangan percaya sangatlah ala-ala macam romantik ke, ala-ala mengimbau kenangan ke apa. Biasalah Ainim kan, bab tajuk memang pandai tapi entri tu selalunya berbeza juga. Hihihi


Kisahnya, beberapa hari sebelum Raya, aku ada ke Caffe Bene untuk berbuka puasa dengan sahabat aku, Azi dan Wana. Balik malam tu, sempatlah aku upload gambar patbingsu di Instagram. Dan kawan merangkap adik, Hakimi komen bagitau nak jumpa. OH MY..adik hensem aku nak jumpa? Rindu gila kat adik aku yang sorang tu. 

Hakimi ni sebenarnya ex-intern kat unit aku. Alhamdulillah, sampai sekarang masih berhubung. Kimi sekarang ni bekerja di EXIM Bank. So, seperti yang dijanjikan, kami berjumpa di Publika. Haa..tempat lepak kegemaran aku. Sebab Publika ni dekat je dengan ofis aku dan tempat makan pun memang santai belaka.

So, kami lepak di Chawan. Lepak sambil berbual. Berkongsi cerita, macam-macam kisah kami bualkan. Memang happening bila dengar Kimi bercerita. To be honest, aku memang suka dengar Kimi bercerita. Maybe sebab gaya dia bercerita kot. Eh..hahaha

Lebih kurang dua jam lebih juga kami berborak sampai tak sedar dah malam. So, sebelum pulang, apa lagi selfie la dulu. Buat kenangan dengan adik hensem kita ni. Kimi ada bagi buah tangan masa beliau pergi bercuti ke Australia. Tak lupa dia kat kakak dia ni ya. hihi

Rindunya nak jumpa adik-adik Intern yang lain. Agaknya kalau buat reunion intern CICD ni, mau kecoh majlis nanti. Hahaha

Okay...till we meet again

16 comments:

  1. Memang encemmm... Hehe

    Salam perkenalan dari saya :)

    ReplyDelete
  2. salam. alamak..hensemnya! jatuh hati hahahahha :D gurau :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....jatuh cinta pandang pertama ke apa ni Itah?

      Delete
  3. mesti ramai nak pm no phone si handsome tu...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. kak Aida, masa mula2 saya letak gambar kawan saya ni kat Facebook pun ramai dok tny siapa budak ni

      Delete
  4. bestnya dapat cenderahati from si kacak..haha eh eh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kacak-kacak pun pangkat adik je kat akak ni an

      Delete
  5. Bestnya bila jmpa balik kwan tu ye kak.. :)
    Pastu dgr mcm2 cerita.. Siap ada buah tgn lg.. :)
    Untung akk cntik ni.. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah mimie. mmg enjoy sgt kalau jumpa kawan akak yg sorang ni

      Delete

My friend say:

Nuff Ads