Wednesday, August 06, 2014

Plan Beraya

Assalamualaikum...

Bila bulan Syawal kan, makan plan nak beraya tu mestilah ada. Untuk orang jenis macam aku yang tak berapa ramai sedara mara dan yang ramai cumalah sahabat handai, maka aku lebih selesa kalau beraya bersama mereka. Jujur cakap, itu dah jadi kebiasaan untuk aku since kecil lagi.

Maka tahun ini aku plan nak penuhkan setiap hujung minggu dengan beraya bersama-sama sahabat handai aku. Dalam kepala ni dah macam-macam plan. Dah plan dengan kawan ni, plan dengan geng itu..macam-macamlah. Cuma tunggu masa untuk laksanakan aje.


Bermula Sabtu ni akan aku mulakan plan jelajah raya aku dan kengkawan semua. Ke mana destinasi aku? Haa..itu nanti kita sembang kat entri lain ya. 


Okay...till we meet again

12 comments:

  1. cantik nyer anak dara berposing... :)

    ReplyDelete
  2. waaa..
    nk raya pusing satu Malaysia ker nie.
    heheh..
    slamat menjamu selera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tak sampai satu malaysia lagi Shark

      Delete
  3. wah canteknya shawl dan baju. beli katne tu?hehe

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nadyya. Shawl tu beli daripada ShawlByVSnow

      Delete

My friend say:

Nuff Ads