Sunday, August 17, 2014

Pengumuman: Silalah Tuntut Hadiah

Assalamualaikum...


Beberapa hari lepas, blogger Eiqa Almond ada minta pertolongan aku. Haritu kan Eiqa ada buat segmen dan dah umum pun siapa pemenangnya. Malangya ada juga yang taknak hadiah yakni mereka tak tuntut hadiah. Adeh, kes tak nak hadiah ke apa ni?

So, mereka yang dah menang segmen anjuran Eiqa tu, silalah tuntut hadiah korang. Ke memang tak nak? Kesian orang lain yang teringin nak menang tapi tak menang. Korang menang tak nak pulak tuntut. 


Kalau masih tak tahu siapa yang menang, sila check di SINI. Kalau tak tahu nombor penyertaan, check je kat SINI ya.
Okay...till we meet again

7 comments:

  1. Asslmkm kak.. Adeh.. Dorang xalert tu.. Xnk meh bg je kt orng sini.. Hihi

    ReplyDelete
  2. Jom join segmen ^^

    http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2014/08/segmen-rehat-sambil-blogwalking.html

    ReplyDelete
  3. aigooo~ kita tak join pun...hehehe...cuba komen kat entry dorang...

    ReplyDelete
  4. bg katb peserta no 17 jer la hhaahha..

    ReplyDelete
  5. lya tak ada join nie..ruginya tak tuntut

    ReplyDelete
  6. Ada join ke.. Rasa mcm xde join...klu xnk bg kite je lah. Hehe

    ReplyDelete

My friend say: