Friday, August 01, 2014

Off To Melaka...

Assalamualaikum...
Image: Google
Hari ni kita nak jenjalan sikit. Nak pergi beraya rumah kawan pulak. Actually, kawan kembar. Tapi aku kan, kawan kembar kawan aku, kawan aku kawan akulah. Hahaha..kembar kita pemalu sikit. Jadi susah nak kenalkan dia dengan kengkawan kita. Kita kawan dengan kengkawan dia takpe. 

Hari ini kita off petang sebab nak ke Melaka. Yeay!!! Jenjalan ke negeri Hang Tuah korang. To Melaka We Go. Gambar? Sorry..takde gambar nak share lagi. Kang kalau rajin, malam sikit kita upload kat Instagram ya. Siapa nak tengok kegilaan kita pergi beraya, jenguklah Instagram kita ya.

Oh ya, mohon doakan perjalanan kami dipermudahkan Allah SWT. Thank you in advance kengkawan.


Okay...till we meet again

2 comments:

  1. selamat berjalan ainim...hati2 di jalanraya yer...^_^

    ReplyDelete
  2. elok elok jalan.. sakan dia beraya :D

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads